Thursday, May 3, 2012

Hantaran 26 (Sweet Flora Theme)

Helo hello helloooooooooooooo.... 
Jeng jeng jeng........ ni dia hantaran - hantaran yang ditempah oleh sis Jaja dari Ampang.. memang sangat exclusive dan unik serta cantik gileee laaa... i pun cam x caye boleh siapkan hantaran secantik ni..(puji sket diri sendiri...hahahaha..) ada 4 tray semuanya... dan  tray2 ni sis jaja yang sediakan..sbb dia nak kelainan dan setiap hantaran bekas yang berbeza2.. Theme Flora Garden gituuuuuu...memang kelessssssssssssss sgt2... sesuai dgn orangnyeee..yang cantik jelita...^^
* Jeles tak tengok hantaran yang sangat2 indah ni?? Jgn kate korang, aku pun jeles...Ada 4 tray sumenye :-((
Flora Theme
RM116 per Tray

Taj Mahal Choco Tray
(from side)



Rings Tray

Chocolates
Chocolates Tray





Fruits Tray


Soooo Beautiful.........

No comments: