Tuesday, June 5, 2012

Hantaran 32 (White Roses)

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Tu diaaaaaaaaaaaaaaaa... jeng jeng jeng......yg ni pulak aku nak upload pic hantaran merisik dari sahabat suamiku, Ruffey kepade Bakal Tunangnye.. temanye sangat simple, hny gunakan 1 warna shj..but nice and elegant.. Ruffey request nak full white roses.. dan nah, ni la hasilnye bile dah siap....Soooooooooooo sweeeeettt^^

Full Fresh Roses
RM 90 per Dulang




Hantaran 31 (Turquoise)

Salam Petang blogger2 sume.....:-)
Haaaaaa...untuk hilangkan rase ngantok aku yg dah tahap gaban ni, (org tua-tua ckp tdo petang x elok..tahan je laaaaa), aku nak upload sket pic beberape tempahan hantaran bagi awal bulan Jun ni...
Tempahan ni dibuat dari adik Nuratiqah yg berasal dari Sepang... (x le jauh sgt pun..) Semuanya ade 9 dulang... Tiqah nak kaler turquoise..jadi, untuk menampakkan warna dan seri hantaran ni, aku adding warna Kuning SUNFLOWER..wahh!! cantek gituuuu...smart sgt warna ni... jom, having view:-))

Turquoise Theme
RM333 untuk 9 dulang

 Cantik kan tone kaler ni?

 Sireh Junjung Tray


 Chocolates Tray






 Fruits Tray


 Shoes Tray


 Kain Pasang Tray


 
Songkok & Kain Pelekat Tray


 Bunga Rampai Tray


Sejadah Tray