Saturday, September 1, 2012

Hantaran 37 (Peach & Cream)

Salam Aidilfitri sumeeeeeeeeeeeeeee:-))
Wahhhhhhhhhhhh.... dah 2 minggu aku x update blog ni..sejak balik bercuti raye ni, memang tak sempat dan tak ada ruang langsung au nak bernafas... lepas 1-1 panggilan nak booking hantaran.... Alhamdulillah... rezeki dari Allah... :-))
Ok, memandangkan dah 2 minggu aku x update blog ni, jadik aku akan masukkan beberape gubahan yang ditempah 3 hari sebelum raya dan juga selepas raya....Jom cuci mate!!
Hantaran ni ditempah oleh adik Salihuddin dari Kajang.. untuk majlis pertunangannya semasa raya.. Alhamdulillah, sempat jgk aku siapkan... Mule2 nak amik risau jgk, takut x siap... tapi akhirnye setelah berhempas pulas dan bersengkang mata, siap jugak akhirnye........... :-))
Ada 7 dulang sumanya.... dan 1 dulang charge adalah RM40... Having view...
p/s: cantik sgt warna ni.... aku pun suke tgk...wink winkkk...^^

Hantaran Peach & Cream
7 Dulang RM280



 Qur'an Tray





 Handbag Tray

 Jubah Tray

 Telekung Tray

 Chocolates Tray

 Handphone Tray


Jewelry & Mas Kahwin Tray

No comments: