Sunday, September 2, 2012

Hantaran 39 (Fresh Yellow & Green)

Ni hantaran paling latest sekali.... ^^
untuk hantaran yang ni pulak, order dari adik Tasha dari Sungai Buloh... baru je deliver hari khamis hari tu... Adik Tasha nak bunga fresh.... warna kuning.. jadi, aku rase, untuk menaikkan lagi seri warna kuning tu, aku cmpurkan dgn warna hijau.... cantik sgt2 bunga hijau tu... itu dinamakan Button Green... mmg cantik... cantik..dan catik hantaran adik Tasha tu..... terima kasih jugk kat pemborong bunga yang amik order aku dan buat warna seperti ape yang aku nak.. memang best sgt deal ngn korang!!
untuk hantaran ni, adik tasha berikan pada lelaki sebanyak 9 dulang... menggunakan dulang crystal white...  sedulang aku kire murah sangat2... RM65 sahaja...
So, kepade yang berminat dan nak planning kawin dalam masa 2-3 bulan lagi, boleh la contact aku yek... Insyaallah, korang tak akan kecewa dgn hasilnye.... :-))

Hantaran Fresh Yellow Roses & Button Green
RM 585 untuk 9 dulang



 Chocolates Tray

 Sireh Junjung Tray

 Fruits Tray

 Qur'an Tray



 Tab Tray



 Cake Tray

 Galaxy Tray

 Jeans & Shirt Tray

 Perfume Tray


No comments: