Wednesday, December 26, 2012

Hantaran 55 (Peach & Cream)

Hye Sume2.... :-))

Rase penat dah menaip untuk upload 5 set hantaran ni... idea aku nak tulis pun habis aku perah dah... ni dah tak tau nak celoteh ape lagi dah ni... hihihihii.....

Ok, untuk hantaran kali ni, merangkap hantaran last upload hari ni, ditempah oleh sorang customer.. name die tak tau ape... tpi aku panggil dia Dol je.... (teruk betul PR aku ni!! aishhh..)
Dol tempah 7 dulang semuanya..... asalnye dol nak design garden theme.... tapi sayangnye, lepas balik dari deal dgn die, aku dok selak2 jadual, bertindih pulak... dah ade orang book dulu la... (macamane niii?????)

Tu la padahnye bile mase keluar tu lupe bawak diary!! banyak makan semut la aku niiiii!!!
Last2, dengan hati yang serba salah, aku pun text la kat Dol... inform yang garden theme dah di booking dulu... Syukur alhamdulillah.... Dol ni jenis yang tak cerewet... Ya Allah....... senangnya berurusan dgn dia.... jadi, aku tukarkan theme hantaran dia dgn color peach & cream ni....
Disebabkan dia ni bukan jenis cerewet dan x banyak bunyi, dan memudahkan keje aku, aku dengan rela hatinya menukarkan theme yang Dol mintak kepada theme yang lebih exclusive gitu!!!Waaaaaa.... tu la hadiah dan ganjaran buat orang2 yang x cerewet ni..... So, hasil keje aku untuk Dol ni lebih teliti lagi..... ^^

Ok la, antara barang2 7 dulang hantaran ni termasuklah Sejadah&Telekung, Handbag&Kasut, Perfume, Sireh Junjung, Buah, Cake, dan Coklat....

* Note : Suke giler dengan kasut & handbag dieyeeeeeeeee....wwwaaaaa,rindunye nak pakai heel macam dolu2.. :-(((

Jom kite same2 view skiettttt hasilnye.... ^^  >>>>>

Hantaran 55 (Peach & Cream)
7 dulang RM399
 
 
 
Telekung & Sejadah Tray

 
Fruits Tray

 
Cake Tray

 
Chocolates Tray

 
Handbang & Heel Tray

 
Perfume Tray

 
Sireh Junjung Tray
 
 
Form Left Side

 
From Right Side
 



No comments: