Friday, January 25, 2013

Accessories Necklace From Tyrazami Collection...

hamboiii..mesti korang dok perli-perli aku kan?? sekarang ni aku dah mula jual barang-barang aksesori wanita pulak dah?? macam-macam la.....aishhhh..

story memula untuk aku try jual mende ni sebab aku ni memang la minat gile ngan aksesori wanita... earings, necklace, bracelets, semua larrr!!

ape je aksesori yang aku pakai, ramai yang minat dan tanye kat mane aku beli.... so, aku amik peluang ni untuk luaskan perniagaan aku, jual barang-barang aksesori wanita... TZ Collection... meletopppss gitu!! ceeewaahh!

Aksesori ni korang leh pakai untuk ape-ape saje aktiviti.. ke majlis kawin pun bole...ke dinner pun boleh... ke shopping mall pun boleh.... semua boleh laaa..!

ade macam-macam warna...so, kalau rase berkenan boleh isi form , inbox email atau call je terus... lagi senang.. heheheh.... Penghantaran semua free ye... No charge ... Exp : Sabah & Sarawak je.. :-))

 
TZ Collection

 
TZ Collection
Code : TZ1000
Price : RM 30
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1100
Price : RM 35
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1100
Price : RM 35
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1200
Price : RM 38
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1200
Price : RM 38
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1300
Price : RM 35
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1300
Price : RM 35
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1300
Price : RM 35
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1400
Price : RM 43
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1500
Price : RM 38
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1600
Price : RM 40
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1700
Price : RM 43
Available : 1 pc

 
TZ Collection
Code : TZ1800
Price : RM 30
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1900
Price : RM 43
Available : 1 pc
 

 
TZ Collection
Code : TZ1900
Price : RM 43
Available : 1 pc
 
 
 
Thank You for shopping With Us!!


No comments: