Thursday, February 28, 2013

Pre-Loved Items For Sale (Macam-macam ade!)

Entry ni aku campur- campur barang pre-loved aku.... Honestly, barang-barang aku memang aku jaga elok.. so, memang tak rugi kalau korang beli.. ni aku dah x de idea ape nak menulis + mata aku yang hampir jadik mata garfield ni...

so, korang layan je la ye koleksi-koleksi pre-loved aku nak lelong ni... ade yang aku tak pakai langsung!! *beli je lebey..tengok cantik..kunun nak pakai...sudahnye perap dalam lemari*

gambar ni ada 3 jenis baju..
1 : Knitted Dress.. Cantik kalau pakai dengan legging..comey2 gitu... :-)
2 : Chiffon Cardigan... ni pun cantik jugak..pakai sekali je... *no more jarang!! kate Mr.Cool*
3 : Long Sleeve Shirt... ni brand Body Glove... masa zaman mude remaja dulu..kehkehkehhh..
Status : SOLD


 
Ni pun ade 3 baju jugak.... campur-campur design..
1 : Sweater... cantik tu...smart je bile pakai sebab ikut body... sure korang puas hati...
2 : Soda Blouse... aku pun x tau tu blouse ke pe... mase tu, tengok cantik... beli... harga x ingat... above RM100++.. baju ni nak kate sweater pun leh, jacket pun leh... macam baju sejuk.. kalo pakai g Korea ke, obersea ke, sure comeyyy!!! malangnya aku pakai 1x je *mase tengok wayang*.. ceh, kunun-kunun nak jadik ala korean... hampeh... tgk movie je la....
3 : Blouse Hitam Putih macam dadu... memang cantik kooooo... ala-ala korean girl gak... *aku mmg suke baju korean girl.. pasan nak jadik cute cam dorang* Baju ni lagi la..aku x penah pakai langsung pun.... hahahahhaaa... *gile lagi sekali*.. kualiti baju ni mcm baju soda hitam tu... baju sejuk la kot...


Ni korang kene salahkan Mr.Cool aku yang confident aku ni SLIM lagi!! hahahahhahaa... aku beli ni time pose tahun lepas (2012)..sure la muat...mase bile dah raye, smpai skrang, tak turun-turun berat aku.. *hambek ko!!* Mase nak beli tu dah cakap, nak amik size besar sket..tp die yang degil kate aku kurus lagi... Alangkah menyesalnye Mr.Cool sebab dah habis RM400++, alih-alih tak muat... *waaaaaaa..aku pun turut nanges bukan sebab rugi..sebab tak dapat slim mcm dulu-dulu* Kalo tak ade orang beli, aku simpan je la...... *dengan harapan mane tau kurus nanti nak pakai ke.....(Mr.Cool yang cakap)*


Yang ni lak koleksi toys aku beli kat sogo ngn ikea... ada banyak lagi toys... nanti aku carik.. *kene geledah bilik sebelah ni!*beli bukan wat bantal peluk ye... beli sekadar hiasan je... kan aku ckp, tak rugi pun korang beli.... cantik dan kemas macam baru lg tau!!
 
 

 
Yang ni pulak Wall Clock sesuai sangat utk ruang dapur..... nampak x design apa ni??? Cawan ada asap kan? tentunya sesuai letak kat dapur.... jadi, kalau korang minat ni, cepat-cepat pm aku.. aku nak jual murah-murah je... sebab nak jual: beli tapi sayangnya dinding dapur aku semuanya ber 'tiles' sampai atas... Mr.Cool tak bagi la nak tebuk.... sadisnya hatiiiii....
Price : RM50
 
 
 
Menarik tak korang?????

No comments: