Tuesday, April 9, 2013

Hantaran Artificial (Red & Gold)

Fuiiiii... pukul 6 petang aku masih di opiz... believe it or not?? Ni baru sempat nak bukak tenet and hapdep blog.. *Hampeh...penat...**

Ok, berbalik pada tajuk yang tertera kat atas tu, hantaran ni ditempah oleh adik iekha rakan seopiz yang aku penah ceritakan dalam entry sebelum ni... Hantaran ni ditempah mewakili suaminya.. ada 7 dulang semuanya.. bertemakan warna red and gold..paduan warna yang memang meletopsss gituuuu.. simple but elegan ^^

Antara barangan dulangnya :

1 : Kasut
2 : Chocolates
3 : Perfume Set
4 : Handbag
5 :  Al-Quran
6 : Samsung Galaxy  & Jam tangan
7 : Tuala

Aku memang dah kering sangat idea untuk entry ni... sebab penat mengadap kerja-kerja hakiki yang melimpah ruah bagaikan hujan turun dari langit...
*haram bunyi pepatah aku ni*

Jom la korang kita sama-sama layan gambar-gambar ni >>>>

 

Ni untuk chocolates tray... aku gunakan tray yang berbentuk daun... sangat mabeles kan??
 

 
Layan je gambar tray ni....
 

 
Yang ni pulak towel... aku decokan towel ni menjadi buah-buahan.. ala-ala basket fruits gituuuuss
 

 
Layan je.. jangan banyak komplen..
 

 
Ni pulak Samsung Galaxy Tab & Watch Tray...
 

 
Smart tak bebola gold & silver tu???

 
Ni pulak perfume tray.... dari victoria secret... *1 of my fav*

 
Layan jugak......

 
Handbag tray dari sudut tepi... cantik tak?

 
Handbag Tray yang nice.....

 
Ni pulak wedges tray.....

 
Al-Quran tray... love the Al-Quran... cantik dan sangat ekskusif...
 
 


No comments: