Monday, May 13, 2013

Hantaran 62 (Green Turquoise & Cream)

Gud mOrnink semua.... :-)

Pagi yang ceria! Namun aku tidaklah seceria mana pun... lemau je rasa... sebab tengah ganti puasa... Hari last... yang last ni la yang payah nak ganti... dari sehari ke sehari aku tunda... Akhirnya tercapai jugak nak ganti.....
* Jangan buat hal, kalau terlupa tahun depan kena ganti 2x ganda tuh! *

Kali ni aku nak tunjuk hantaran yang aku buat khas buat En. Azahari bagi majlis pertunangan adiknya yang berlangsung di Pulau Pinang... Memandangkan majlis tersebut jauh, jadi En. Azahari request artificial flowers shj.... lebih mudah untuk beliau bawa nanti..

Ada 5 dulang sahaja... antara barangannya adalah :

1: Tepak Sireh Tray
2: Potpourri + Cincin Tray
3: Telekung Tray
4: Chocolates Tray
5: Cake Tray

Warna pilihannya adalah Green Turquoise... memang la payah sangat-sangat nak cari warna bunga ni.... 2 kedai aku pergi tapi tak ada warna yang sesuai.... Akhirnya kedai ke 3 jumpa warna yang memang sesuai sangat dengan contoh warna baju adiknya..
* Last minute baru jumpa... Nasib baik ada..*

So, jom la intai-intai hasil tangan kerja aku kali ni ye..... Happy viewing >>



 
Telekung Tray
 

 

 

 
Tepak Sireh Tray
 

 

 
Chocolates Tray
 

 

 

 
Potpourri + Cincin Tray
 

 
Cake Tray
 
 
 
Note : Warna bunga mungkin sedikit berbeza atas faktor pencahayaan.

No comments: