Monday, June 10, 2013

Hantaran 67 (Cream + Purple Lavender)

2 minggu dah blog aku menyepi tanpa apa-apa hapdep.. Maaf sangat-sangat sebab kesibukan yang melanda sepanjang musim cuti sekolah ni... Di pagi Isnin yang penuh semangat ini, aku nak hapdep satu lagi gubahan hantaran khas buat Wan yang ditempah sebanayk 12 dulang hanataran.. Memang agak kesuntukan masa sebab hantaran baru ditempah seminggu sebelum majlis perkahwinannya.. Tapi, Alhamdulillah.. semuanya selesai dengan jayanya..

Tema yang dipilih adalah Peach, Cream + Lavender... Tapi disebabkan bunga warna Peach tak ada, aku gunakan main option yang diminta Wan.. Cream + Lavender... Warna bunga yang aku gunakan adalah sama dengan warna dari lavender... Sangat cantik gabungannya tau...

Antara barangan hantaran Wan kepada Bakal Suaminya adalah :

1 : Ring Tray
2 : Fruits Tray
3 : Sejadah Tray
4 : Kain Pelikat Tray
5 : Towel Tray
6 : Ensiklopedia Solat Tray
7 : Chocolates Tray
8 : Watch Tray
9 : Perfume Tray
10 : Wallet & Belt Tray
11 : Baju Melayu Tray
12 : Sireh Junjung Tray

Wahhhhhh.... banyak kan barang hantarannya? Aku pun sampai kena tengok banyak kali list barang hantaran tu.. Takut kalau-kalau aku tercicir nanti, alamat memang kena ketuk kepala ni berkali-kali.. :-)

Ok, jom kita cuci mata sebelum korang semua mula kerja ya... >>

Hantaran 67 (Cream + Purple Lavender)
12 Dulang RM540

Dulang Cincin dihiasi dengan kilauan kristal... cantik tak?

Ring Tray

Watch Tray
 
Dipenuhi dengan bebola silver yang sangat comel...

Ini dia buku Ensiklopedia Solat.....

Dulang Hantaran Minyak Wangi...

Dihias didalam balang kaca... Simple tapi tetap menarik...

Dulang Wallet & Belt.. Aku tak buka plastik tu.. sebab dah nampak cantik dan terletak kemas dalam balutannya...

Wallet & Belt Tray

Fruits Tray

Chocolates Tray

Dulang Sejadah

Ini pula Towel... Simple but nice kan?

Towel Tray

Zoom in Dulang Kain Pelikat...

Baju Melayu yang sama konsep tema dengan hantaran ni...

Sireh Junjung Artificial.. Nampak real tak?

Zoom in Sireh Junjung... Full color... I like it!!

No comments: