Monday, September 2, 2013

Hantaran 70 (Garden Theme With New Carpet :-)

Assalamualaikum semua....

MasyaAllah...lamanya aku tak hapdep blog ni?? tak sempat langsung nak mengedit-edit gambar hantaran yang ada... Dengan tempahan yang bayak, tak cukup tangan... dengan open house sana-sini, dengan kenduri-kendara lagi dan yang paling tak dapat nak dielakkan, tugas-tugas rasmi aku...

Seminggu aku tinggalkan KL kerana melaksanakan tugas yang diberikan... Now, baru sempat nak bukak blog kesayangan... hehehehee.....

Cadangnya hari ni aku nak nak hapload semua koleksi yang ada sepanjang ramadan dan syawal hari tu... jangan miss satu pun koleksi yang ada tau!!

Jom kita tinjau untuk koleksi hantaran ke 70 ni..

Hantaran garden ni memang menjadi trade mark bagi Tyrazami Collection... setiap bulan memang akan ada yang 'cop' dan booking dari awal... aku hanya boleh sewakan kepada seorang sahaja setiap dua minggu... jadi, kepada sesiapa yang berminat dan dah ada perancangan nak sewa tu, bookinglah awal-awal agar korang tak terlepas berebut dengan orang lain.

Nak cerita kat korang ni... hari tu aku jalan-jalan teman adik aku dok nak membeli set home theater... malas nak menunggu dia dok bersoal-jawab dengan promoter tu, aku pun melencong ke arah lain.. tup-tup nampak ada satu kedai barangan yang sangat-sangat comel kat situ... Try masuk ingat nak cuci mata.. alih-alih aku terpandang satu rumput@carpet yang memang sangat-sangattttt la comey.... aku pun malas nak pikir panjang, terus grab sampai habis rumput comel tu... hahhahahaaa.. tamak haloba aku kan?? takut habissss...

Kali ni garden theme disewa oleh adik Anis dari Subang... pandai betul anis ni.. disewa sekali dengan platform garden dari Tyrazami Collection yang dapat membentuk ruang ditegah-tengah... Jimat, tak payah nak berpelamin mini bagai.... Barang-barang hantaran anis kebanyakkannya berbentuk manisan.. Jadi aku hanya sediakan bekas dan tapak untuk dia letakkan hanatran manisannya...

nak tau macamana anis deco platform kami?? Jom kita sama-sama tengok... >>

Garden Theme
7 dulang RM280
 

Fruits Tray

Cookies Bowl

Tu diaaa... rumput comel yang aku kata tu... macam rumput ori tuuuu....

Chocolates Tray

Cookies Tray

Chocolates Tray


Tu diaaaaaa... platform garden + hantaran garden dari Tyrazami Collection

No comments: