Monday, September 2, 2013

Hantaran 71 Fresh Flowers Medium Package (White + Pink Theme)

Hantaran yang comel lagi cute ni pulak ditempah oleh Amirul untuk majlis pertunangannya yang berlangsung di Perak... Alhamdulillah, sempat jugak aku siapkan walaupun sebenarnya keadaan dan kesihatan aku waktu itu kurang memberangsangkan.... Esoknya terus kena gastrik tahap gaban tuhh!!

Amirul menempah gubahan hantaran fresh flowers ni beberapa hari sebelum raya... majlisnya pulak betul-betul selepas aku naik bercuti... maunya gelabah mencari bunga hari tu... Alhamdulillah, semuanya telah dipermudahkan Allah... syukur....

Warna pilihan Amirul untuk hantarannya adalah Putih + Cream + Pink Purple... jadi, aku dengan suka-sukinya menambah warna dan kontrakan bersama daun hijau untuk menaikkan seri pada bunga ni lagi.... Bunga yang menjadi pilihan hati aku, adalah kekwa, baby flowers, eustoma green dan garbera pink...

Ada 7 dulang semuanya... Antara barang hantarannya :

1 : Sireh Jujung
2 : Fruits Tray
3 : Chocolates Tray
4 : Body Care Tray
5 : Cake Tray
6 : Towel Tray
7 : Kain Pasang Tray

Moh kite zoom in sikit gubahan yang cute miut ni >>

Hantaran 71 Fresh Flowers Medium Package (White + Pink Theme)
Theme : White + Pink
7 Dulang = RM560
 
Sireh Junjung Tray... Request dari Amirul nak sireh junjung tinggi :-)

Fruits Tray... Owhhhh... Comelnya warna niiii!!

Eustoma + Garbera Pink yang memang superrbbb comelll!!

Chocolates Tray

Body Care Tray

Body Care Tray yang sama theme dengan bunga... hihihihihi...

Zoom in bunga segar...

I luv dis color!!

Cake Tray

Towel Tray

Sireh Junjung Exclusive Design

Kain Pasang Tray

No comments: