Monday, September 23, 2013

Hantaran 77 (Sireh Junjung Red Roses)

Haaaaa...... memang aku busy sesangat minggu lepas kan... dah aku cakap tapi korang x nak caya... sorry la sangat pada semua yang menunggu entry baru ye...
* ade ke yang menunggu?? perasan pulak diri ini...
 
Kali ni pula bukan hantaran... hanya tempahan sireh junjung dari 1 of my officer untuk majlis perkahwinan anaknya... kelassss ko jahhhh.... meletopssss sampai kat ofiz tau hantaran kooo.. hahahahaaaa  * tau Ketua Jabatan mati aku..*
 
Aku gabungkan warna ros merah dan jugak garbera oren.. tapi bukan oren sangat pun... macam campur kuning sikit.. cantik jugak warna bunga ni...
 
Kepada sesiapa yang berminat nak tempah gubahan sireh junjung sahaja boleh la contact aku ye...
Jangan malu-malu... kalau ada contoh boleh jugak bagi... dan aku akan bagi qoutation harga mengikut contoh yang diberikan....
 
 Sireh Junjung Roses + Garbera
RM105



Love is Red.......

No comments: