Monday, October 14, 2013

Hantaran Fresh Flowers Medium Package (English Theme)

Haaaaaa.... hantaran kali ni aku ada mood... hehehehe..

Ditempah dari pelanggan di Putrajaya... Request nak english theme + ada gold sikit.. so, aku amik keputusan guna dulang gold ni la.. apa lagi kan..

Aku memang sangat senang hati bila deal dengan pelanggan macam ni... Bila diminta pendapat kita, aku keluarkan habis-habisan... dia juz follow je aku... Akhirnya memang tidak mengecewakan kedua-dua pihak... sangat berpuas hati dengan setiap dulang... Alhamdulillah.. Ameen..

Hasil gabungan anatran bunga roses peach+pink, diselitkan dengan baby flowers yang sangat cute tu... dan ditambah pula dengan cherry flowers, memang nampak sangat menawan hokeyyyy.... Dan untuk lebih menyerlah, aku tambahkan bunga kekwa yang sangat gojesssss dengan temanya..

Ada 9 dulang hantaran semuanya... kebanyakkannya semua makanan dan manisan... aku gunakan plate putih supaya nampak lebih ummpphh dengan hantaran ni...

Kalau ada yang berminat nak tempah, sila la contact saya ye..

Contact Person : Tyra
Tel : 017-6938055

Hantaran Fresh Flowers Medium Package (English Theme)
RM80 Sedulang







No comments: