Monday, March 31, 2014

Hantaran 97 Artificial Flowers (Gold + Cream Theme)

Assalamualaikum...

Salam pembuka Monday Bluessssss...

Sedar tak sedar sebulan dah aku tak hapdep entry untuk blog kesayangan ni... Alahai... masa yang semakin lama semakin mengejar aku.. *bukan aku yang kejar masa hokey*

Back to da point, hari ni nak upload beberapa hantaran yang agak lam gila aku perap dan terbiar tak berhapdep-hapdep. Sorry sangat-sangat ye....

Hantaran kali ini ditempah oleh adik..... emm... apa ye nama dia..?? Seperti biasa, aku punya memry nama-nama customer memang sangat low hokey.. hahahaha

Ada 5 dulang sahaja... antaranya:
1 : Chocolates
2 : Cincin + Sireh Junjung
3 : Perfume
4 : Cake
5 : Al-Quran + Kain Pasang

Ok, jom kita layan beberapa gambar yang ada:

Contact Person : Tyra
Contact Number : 017-6938055

Hantaran 97 Artificial Flowers (Gold + Cream Theme)
5 dulang = RM300






No comments: