Wednesday, April 23, 2014

Hantaran 100 Artificial Gred AA Royal Theme

Assalamualaikum semua....

Alhamdulillah, akhirnya aku berkesempatan jugak nak hapdep entry yang dah lama sangat tertunggak nih!  Waktu rehat digunakan dengan sebaik mungkin.. hehehe

Hantaran ni sebenarnya dah lama ditempah oleh adik Syereen dari Pahang. Cuma masa dan kesempatan yang mencemburui aku.. sampai aku hampir-hampir terlupa yang aku ade blog kesayangan ni...

Ada 7 dulang hantaran semuanya.. memang superbbb cantik sangat-sangat la gubahan ni dengan pilihan warna yang sesuai dengan dulangnya... serius tak tipu.............................

Antara hantarannya:

1: Sunglasess
2: Kasut
3: Sireh Junjung
4: Perfume
5: Chocolates
6: Sejadah & Quran
7: Buah

So, ape korang nak tunggu lagi? Whatsapp je senang...

Contact Person : Tyra
Contact Number : 0176938055

Hantaran 100 Artificial Gred AA Royal Theme
7 Dulang = RM770














No comments: