Monday, December 1, 2014

Hantaran 116 (Garden Theme)


Assalamualaikum Semua......

Huiiiiiii.... bersarang sangat dah blog kesayangan nih!

Lama sangat tak hapdep..

Sory sangat kepada semua yang menunggu koleksi hantaran terbaru dari Tyrazami Collection.

Alhamdulillah... hari ni baru dapat nak hapdep.. Cuma ada bad news la.. Koleksi gambar hantaran sepanjang November tak dapat nak diselamatkan. Habis semua hilang dalam memory card... waaaaaaa..... stress 3 hari 3 malam tau mengenang gambar-gambar tu. Nasib baiklah ada beberapa gambar yang sempat aku snap guna hanset.

So, hari ni InsyaAllah saya akan hapdep semuanya. Cuma gambar tak berapa nak banyak sangat. Mohon Ampun.

Hanatran kali ni sepatutnya ada 9 Dulang. Tapi sayangnya koleksi gambar yang ada tak cukup korum. So, korang layan je la mana yang ade yek!

Contact Person : Tyra
Contact Number : 017-6938055 (whatsapp/sms/call)


Hantaran 116 (Garden Theme) 
9 Dulang = RM360




No comments: